pondělí 10. března 2014

Stáničky smash ...... (část 1)

..... aneb příprava alba na letní dovolenou u moře :)

Chystám akci velkého rozměru, k mé malé výšce se velmi hodí. Delší dobu už se věnuji scrapbookingu, pro ty, kdo by nevěděl, co to scrapbooking je, může si zde přečíst :). Baví mě to, naplňuje mě to, vyhraji si u toho a ráda prohlížím a nechávám ostatním prohlížet svá alba. Prozatím jich není mnoho, ale stejně se ráda pochlubím :)

Pro letošní dovolenou jsem se nechala inspirovat a rozhodla jsem se vyrobit si vlastní smash deník. Je to vlastně blok na poznámky, fotky, vstupenky, jízdenky, letáčky, vtipy, historky, poklady.  Dá se sice pořídit originál deník smash, ale pro svůj první pokus jsem zvolila hand made.

Začala jsem výběrem papírů, přebrala jsem svou velkou krabici plnou nových, starších i částečně použitých papírů a vybrala jsem jich spoustu na výrobu deníku. Rozhodla jsem se (zatím), že bude mít 15 stránek silných oboustranných, tzn. dvě čtvrtky slepené k sobě. Prý mi stránky budou scházet, budu jich mít málo, takže ještě dumám a přemýšlím, jestli nějakou nepřidělám :). Prvovýběr papíru dopadl takto :


... cíl byl: barevnost, sladěnost a nepřeplácanost, ale vzhledem k tomu, že s námi jezdí děti, které chci do projektu také zapojit a vzhledem ke skutečnosti, že jsem asi trochu infantilní budou stránky hodně ale hodně barevné :). Snažila jsem se alespoň barevně sladit protilehlé strany. Zakulatila jsem rohy a poslepovala dvě čtvrtky k sobě lepidlem Herkules, a takto dopadl výsledek : 



... vše jsem zatížila, ale i přesto zůstaly některé stránky mírně a decentně zvlněné :), což mě ale moc netrápí, vzhledem k tomu, že doufám, že bude deníček hodně frekventovaný, tak by se zvlnil stejně :)..... po doplnění fotek a všeho ostatního nepředpokládám, že by stránky zůstaly krásné rovné :).

Tak..... na první díl a na úvod jistě stačí :)

Inspiraci čerpám hodně z internetu, a to na Pinterestu a velkou inspirací mi byly i tyto odkazy zde a Hurá papír

Příjemné počtení a těšte se na další díl :)
Hezký den, stánička




Žádné komentáře:

Okomentovat