středa 5. března 2014

Jak jsem se stala blogerkou :)


"Taťko, budu mít svůj blog, bude ze mě blogerka!" sdělila jsem s nadšením svému drahému milovanému muži :). "A k čemu ti to bude?" se mě, s o poznání menším nadšením, zeptal on. Spokojil se s odpovědí "budu mít svojí stránku". Jeho úsměv mluvil za vše :). Upřímně, ani vlastně nevím proč jsem ten blog chtěla, ale mám ráda výzvy, nové věci, ráda se učím a chci trochu držet krok s technologií, i když trochu za ní pokulhávám. Těším se, až uslyším aspoň od jednoho ze svých synů hlášku "týjooo mami, ty máš svůj blog, ty jsi huuustááá" :), to považuji za vrchol pochvaly :). Jednoho dne se mě kdosi zeptal, jestli mám svůj blog a já musela říct, že nemám. Projela jsem pár blogů oblíbených tvořilek a řekla si, že to nemůže být tak těžké. První cesta vedla k IT synovci, který mě ubezpečil, že stačí tři kliknutí a blog je založen a jeho udržování jde tak rychle, jak prý píšu :). Takže blog je založen, opravdu asi na tři kliknutí...... a co dál :). Musím všechno projet, proklikat, vyzkoušet.... z toho vyplývá, že tu bude asi chvíli pěknej zmatek, ale snad se brzy zorientuju a půjde to :). Tak to by byl můj úvodní článek :), uvidím, co to udělá na "mojí stránce".

Žádné komentáře:

Okomentovat