čtvrtek 6. března 2014

Vítáme jaro :)

Krásný dobrý skorojarní den. Zkouším, zkouším, zkouším................ tak jsem se rozhodla pro další krátký příspěvek :).

Prodávala jsem pár věcí po našich drahoušcích a před odesláním zásilek mě napadl malý nápad. Můj drahý ho okomentoval slovy "mamko, nejsi ty nějaká moc akční?". Inspirovaly mě balíčky, které občas přijdou mě, a to tím, že v každém je vždy nějaká pozornost, dáreček, drobnost, prostě něco navíc. Rozhodla jsem se tedy vyrobit malá jarní přáníčka, rychlá a jednoduchá a přidat je do každého balíčku. 



Z jedné A4 čtvrtky jsem vystřihla čtyři malá  přáníčka, děrovačkou vyrazila kytičky, na PC připravila a vytiskla nápis "Krásné jaro", ale hlavně...... přišel na řadu můj veliký a dobrý přítel zvaný Big Shot, přezdívaný "flašinet". Nemám ho dlouho, zatím se jen tak oťukáváme, ale už teď vím, že budeme velkými přáteli :). Miluji embosovací kapsy, nejsem majitelem velkého množství těchto úžasných plastových kapsiček, ale určitě jednou budu, protože je velice těžké vybrat si jednu nebo dvě a pak je mi těch ostatních líto :). Nicméně jsem použila novou krásnou jarní kytičkovou embosovací kapsu a naembosovala zelený a žlutý papír. Z něho jsem odstřihla příslušný kousek, nalepila na přáníčko a dozdobila výseky z děrovačky, středy kytiček tvoří zlaté kamínky.

Přáníčka jsou jednoduchá, rychlá, myslím, že barevně ladící ........... a přesně takový druh přáníček se mi líbí a ráda jej tvořím :)

Inspiraci pro přáníčka hledám na Pinterestu, kde si své oblíbené pečlivě ukládám :)

Krásný den Vám přeji :)
Stánička

Žádné komentáře:

Okomentovat