úterý 18. března 2014

Stáničky smash......... (část 3)

............. aneb výroba cestovního deníčku na letní dovolenou

Krásný dobrý jarní den :). Dnes budu pokračovat v pracovním postupu výroby deníčku :). Ano, pořád jsme ve fázi příprav.... a ještě dlouho budeme :). Do dovolené je času dost, nápadů je hodně, tak vzhůru do práce, ať jsme nachystaní :).

Stránky máme připravené holé, pouze slepené papíry a zakulacené rohy :). Pokračovala jsem jednoho hezkého večera tím, že jsem na některé ze stránek udělala pár řádek pro případný text, nebude-li zrovna v těchto místech textu potřeba, řádky se snadno využijí na něco jiného :). 

Nově je skoro hotová stránka úvodní :). Na zeleném podkladu je bílá čtvrtka potištěná barevně vyvedenými slovy jako "dovolená, prázdniny, moře.... ap." Nápisy DOVOLENÁ a CHORVATSKO a rok 2014  jsou písmena a čísla vytištěna a vystřižena. Sluníčko je vystřiženo z obyčejného žlutého papíru :).



A teď něco málo slovíček k šipkám vlevo nahoře, těch není nikdy dost :), hodí se na popisky, krátké texty (journaling), dokreslení, dozdobení, dle fantazie. Šipky jsou jednoduše vytvořené ve Wordu, velikost dle přání, barevné okraje dle barevné nálady :). Kartičky vpravo jsou stažené z internetu s kartičkami PL (tzv. project life - o tom jindy), vytištěné a vystřižené. Určitě je v dnešní době možnost vše nakoupit již hotové :), ale já hračička si to raději udělám tak, jak je mi libo :), aby to bylo správně :). V mém deníčku se budou tyto "drobnosti" asi často vyskytovat :)



Dalším krokem bylo dozdobení některých protilehlých stran a zde můžete ohodnotit, jak se dílo podařilo :)





Poslední víkend jsme jeli s naší rodinkou k mým rodičům na vysočinu, kde na mě čekal, a rozhodla jsem se ho vyzkoušet, můj starý skříňový šlapací šicí stroj. 



Ze starého alba na hokejové kartičky jsem vypreparovala dělené folie s kapsami a chtěla jsem se vrhnout do dílka :). Ale ouha, stroj nepremával :(, ještě že má šikovného dědu, který ochotně a rád přijel s olejničkou a do všech dírek trochu kápnul, utáhnul, co se utáhnout mělo a huráááá už to šlapalo jak hodinky. Pár zkušebních stehů a jdu na ostro :). Upozorňuji, že v celém svém životě jsem ušila na stroji ještě někdy na ZŠ tričko, povlak na polštářek a několik nákupních tašek :). Dílo se povedlo, několik stránek jsem prošila a na některé jsem přišila ony vypreparované kapsičky. Na co? no na fotky, kartičky, poznámky, drobnosti, poklady, vstupenky, letáčky...... atd. :) . Zkoukněte výsledek 







Jak se Vám líbí :)

Zatím poslední dílko do této skládanky je moje včerejší tvořeníčko. Využila jsem březnového sketche v diskuzi na stránkách Hurá papír a podle něj si vyrobila hned dvě kartičky s tématem letní dovolené, které budou zdobit můj deníček: 



Celý výrobní postup i s radami a komentáři ostatních "stejně postižených" můžete najít i zde Stáničky smash na Hurá papír 

Tak pro dnešek to bude vše, děkuji za nakouknutí a ráda si přečtu případné komentáře, připomínky či rady :)

Krásný den
stánička


Žádné komentáře:

Okomentovat