pátek 29. srpna 2014

Rychlé ohlédnutí.....

... aneb prázdniny už jsou fuč

Dnes jen krátce. Ještě jsem Vám neukázala dílka, která jsem tvořila před prázdninami jako poděkování a rozloučení staršího syna se školkou, resp. s paní učitelkami. Aby toho nebylo málo, pro svou kamarádku, resp. její dceru, jsem dělala děkovné kartičky k dárkovým balíčkům a přání na rozloučenou pro paní učitelku. 

Takže zde jsou děkovná přáníčka. Obsahují poděkování od syna s vlastnoručním podpisem, poděkování od nás rodičů s vlastnoručním podpisem :) :) a obyčejnou tužku s nápisem "Nasledanou Tadeášek" - jistě jste pochopili, že jsme se neloučili jen na prázdniny, ale na pořád. Za pár dní nastupujeme do první třídy. Tadeášek si přál přáníčka pro všechny pedagožky, což znamenalo 5 kousků. Měl opravdu rád všechny učitelky "co mu prošly rukama", všechny si oblíbil a se všemi vycházel úplně ukázkově, za což jsme byli opravdu rádi celé 4 roky, které ve školce strávil. Práce všech učitelek si velice vážíme a chtěli jsme se hezky rozloučit a poděkovat. 

















Na výrobu jsem použila čtvrtky barevné papíry, barevné bavlnky, výřezy z flašinetu (Big Shot), na přilepení poděkování washi pásky, lepidlo, oboustranky, lepící polštářky, glitrové barevné lepidlo, samozřejmě nůžky, tužka, pravítko a tiskárna

Nedivte se celkovému počtu přáníček, synovec se také loučil ve školce :), tak jsem to vzala jedním lepidlem. K přáníčku jsme přidali jednu krabičku Toffife a zabalila jsem to vše velkou mašlí. A proč ta čokoláda bez přáníčka? Jedna paní učitelka přišla do školky opravdu na konci školního roku, takže jsme s ní bohužel nepočítali, přesto Tadeášek chtěl dát i této dáreček :). 



A tady jsou obrázky děkovných kartiček pro kamarádku :)



Tahle děkovná kartička byla pro paní učitelku angličtiny a byla určená k dotvoření, resp. domalování.





Tohle přáníčko bylo na rozloučenou s paní učitelkou a požadavek byl - otevírací tabule a písmo jako křídou - použila jsem bílou pastelku Progreso. Na zadní stranu tabule jsem nakreslila malůvky, co jsme kdysi kreslili na tabuli my, nevím, jestli se to ještě dělá :).


Pro dnešek vše, děkuji za shlédnutí, přečtení a případné komentáře :), přeji Vám krásný večer a těším se na Vás příště.

Stánička

Žádné komentáře:

Okomentovat