čtvrtek 28. srpna 2014

Svatební přání.....

..... aneb jak originálně popřát


Týden před odjezdem na dovolenou jsem dostala SMS :) : "stihla byste ještě do pátku svatební gratulaci?". Co na to říct :), samozřejmě stihla. Večer mi byla upřesněna představa zadavatelky, která mi poslala pár fotografií s inspirací z netu, domluvily jsme se na barevné kombinaci a na ostatním už jsem mohla popustit uzdu fantazii :). Ze zaslané inspirace jsem si vybrala tuto "předlohu" - podotýkám toto není moje dílo, je to inspirace z internetu!!!!



Barevná kombinace modro-bílá je i můj šálek čaje, takže se tvořilo sama :). Základ přání velikosti A5, modré papíry různých odstínů, modrý razítkovací polštářek, obrázek z netu, flašinet, embosovací kapsička, čtverečková raznice, mašlička, modrá nitka, korálky, nalepovací perličky, srdíčka a samozřejmě nůžky, pravítko, tužka, černý fix a tiskárna - to vše jsem k výrobě potřebovala. A pak už to šlo jako na drátkách. Veršík do přáníčka mi byl zaslán s instrukcemi, takže je součástí gratulace. Ještě vyrobit v barvě obálku a hurááá hotovo. Vzniklo toto dílko. 




Přáníčko předáno v pátek před sobotní svatbou. Dle následných reakcí byla veliká spokojenost. Jsem moc ráda, že moje dílko potěšilo a udělalo radost. 

Po příjezdu z dovolené jsem se rozhodla, že vyrobím další svatební přáníčko pro kamaráda, který se žení. Jelikož se mi podle předchozí předlohy přání velice líbilo, rozhodla jsem se nevymýšlet nic nového, ale využít již vymyšleného. Barva svatby zeleno-bílá, změním tedy pouze barvičky a detaily. Základ přáníčka byl čtvercový 13,5 x 13,5 cm, zelené  papíry různých odstínů, zelený razítkovací polštářek, obrázek z netu, flašinet, embosovací kapsička, čtverečková raznice, již připravené zelené lístečky (dáreček od No. 8), srdíčka a opět nůžky, tužka, pravítko, černý fix a tiskárna ...... potřebné pro výrobu přáníčka. Nedílnou součástí byla zelená obálka se jmény novomanželů. Veršík, text a přání jsem vytiskla a vlepila do přání. Toto je výsledek: 


Svatba je v sobotu, přáníčko bylo posláno ve středu :).... doufám, že udělá radost :)

Pro dnešek vše, děkuji za shlédnutí, přečtení a případný komentář. Doufám, že se u mě brzy zastavíte. Krásný večer
stánička





Žádné komentáře:

Okomentovat