pondělí 15. června 2015

Další rychlá.......

... přáníčková


Dobrý večer, zase jedna rychlovka. Poslední měsíc se roztrhl pytel s přáníčkami - hlavně narozených miminek je spousta :) :).  Tak jsem Vám přišla ukázat, jak jsem se s novorozeňátkama poprala já.

Potřebovala jsem:
- základy přáníček bílé barvy s obálkou
- washi pásky
- barevné papíry, scrapbookové papíry vyšší gramáže
- bavlnky
- razítka a razítkovací polštářky
- tužka, nůžky, pravítko, oboustranná lepící páska, kružítko, 3D lepící čtverečky
- BS a šablonky
- flitry, lepící kamínky, perličky, růžičky, dekorační kytičky, provázek

A tady už jsou výsledky: 
Pro holčičky:







Pro kluky:




A nakonec jedno svatební pro "spolužačku" do školy :) 
(úžasná nová razítka mini motýlků - dostala jsem je jako dárek k svátku od kolegyň z práce)




Děkuji za nahlédnutí a přeji krásné sny a dobrou noc/ krásný den plný sluníčka (záleží, kdy čtete :) ) .... nehodící se škrtněte :).

Stánička


Žádné komentáře:

Okomentovat