sobota 19. března 2016

Hokusy - pokusy :)

.... aneb mám půjčené šablony


Dobré krásné odpoledne :) už jsem tady dlouho, ale opravdu dlouho nebyla, tak jeden kraťoučký článeček snad rychle zvládnu. Na netu se dá najít spousta a spousta nepřeberné inspirace, nádherných projektů, kterými stojí za to se nechat inspirovat. Takových nápadů mám v "oblíbených" uloženo spousta a nejsem si úplně jistá, jestli se na všechny někdy dostane :).

Tenhle nápad od Irisky jsem prostě musela vyzkoušet. Návod na vlastní PL kartičky, úžasný, rychlý, jednoduchý... no nevyzkoušejte to. 

Jenže nastal hned první a zásadní zádrhel, nemám šablony. Nemám sice šablony, zato mám úžasné scrapkamarádky. Lenička mi půjčila šablonky svoje :). Tímto ji velice děkuji za důvěru a za ochotu. 

Pak už stačila jen chvilka času a: čtvrtka, razítkovací polštářky různých barev, již zmíněné šablony a razítka.

Takhle dílo dopadlo:

zapůjčené šablony

 výsledné dílo 




.. že to nejsou PL kartičky? Nejsou :). Toto dílo posloužilo jako základ pro velkolepé narozeninové přání. Nakonec podklad sice mírně zanikl, neboť se na přání muselo vejít co nejvíce fotek a obrázků, ale i tak si myslím, že se mi dílo podařilo :). Přání prý mělo veliký úspěch. 



A já jsem si pro veliký úspěch "našablonovala" ještě několik papírů "do zásoby", abych mohla šablony s velkým díkem vrátit jejich majitelce. Vím, že v jednom z dalších mých scrap nákupů nebudou šablonky chybět.

Krásný den a děkuji za nahlédnutí.
papa St.


Žádné komentáře:

Okomentovat