pátek 18. dubna 2014

Velká radost.....

..... aneb jak jsem se stala šťastnou majitelkou "flašinetu"


Jak již víte, delší dobu se již věnuji scrapbookingu a cardmakingu. Je to asi 3-4 roky nazpátek, co jsem někde, kdesi, už ani nevím kde viděla "zázrak". Ten zázrak se jmenoval a stále jmenuje Big shot. Tenkrát vypadal takhle....


.... no řekněte, není to fešák. Úžasně barevná kombinace, černá a růžová elegance. A cože to vlastně je a k čemu to je? Je to vyřezávací a embosovací mašinka. Vyřezávací - pomocí několika druhů vyřezávacích šablon vyřeže na co jen pomyslíte (když máte správnou šablonu), od kytiček, srdíček, autíček, vloček, stromečků, bordur, korpusů na krabičky až po kočárek a Eiffelovu věž :). Embosovací - pomocí tzv. embosovacích kapes vytlačí jakýkoliv motiv - puntíky, kolečka, srdíčka, kytičky, nápisy, velikonoční motivy, vánoční motivy (také stačí mít tu správnou kapsičku). 

Už tenkrát to byla z mé strany láska na první pohled a v koutku duše jsem věděla, že jednou bude můj. Miluju ten pocit, když se na něco těším a říkám si "až ho budu mít.....". Čekala jsem dlouho, předlouho.... znáte to, vždycky se najde něco důležitějšího, co se musí pořídit, zařídit, opravit, nakoupit, ušetřit...... 

Zapomněla jsem uvést základní a důležitou věc, a to, že jako nic na světě, ani tahle legrace není zcela zdarma :). Cena tohoto fešáka se pohybuje nad "dva litry".

Během té krásné doby těšení se, jsem hltala každou novinku, každý článek týkající se BS. Ta doba byla poměrně dlouhá, a tak se stalo, že během ní se změnil design mé vysněné hračky, posuďte sami jestli k lepšímu...


.... změnila se barva a změnilo se vybavení, mírně se zvýšila i cena, ale s tím se "za ta léta" dalo počítat. Kdo čeká na další hlášku mého drahého tak tady je "no vidíš, stačí ti starý model a trochu se to zlevnilo :)". A já na to "tak to ne zlato, když už čekám tak dlouho, tak chci nový - vytuněný model". To bylo stále - budeš mít narozeniny.... pak svátek..... pak vánoce..... pak zase narozeniny.... :), a já trpělivě čekala a čekala. 

Před vánoci, resp. asi v létě roku 2013 jsem se rozhodla, že pokud HO nedostanu pod stromeček, prostě si na něj "naškudlím" a koupím si ho. S tím jsem také obeznámila drahou polovičku, významný pohled a úsměv pod fousy jsem jako přehlédla :). 

Pak měly děti oslavy narozenin a svátku (to že mám narozky i já jsem nějak vypustila, protože děti jsou přece důležitější), tak jsme se veselili, pili a hodovali. První oslava probíhala u mých rodičů na Vysočině, kam jezdíme jednou za měsíc :), se ukázat, ukázat děti, nafasovat proviant a zase domů :). To, že manžel veze z domu na víkend na vysočinu obr zabalenou krabici, jsem vůbec nevěděla, natož abych věděla, co to je :). 

Když se ke mě "všichni" hrnuli s obrovskou krabicí zabalenou v přenádherném papíře, říkala jsem si "co to zase vymysleli, vždyť jsem chtěla peníze (abych si mohla něco koupit)" :(. S nedůvěrou a myšlenkou na jídelní servis jsem se sevřeným srdíčkem rozbalovala krabici................ tušíte správně..........


................. byl to on, mého srdce šampióoooon, seznamte se, jmenuji se Shot, Big shot. V duchu jsem si tisíckrát vynadala za své myšlenky a radovala se jak malé dítě, které dostane hračku. Nikdo nevěděl, co to je a hrozně se divili z čeho že to mám tu radost (ale to mi bylo úúúplně jedno). Já měla svou vysněnou, dlouho očekávanou hračku. S láskou jsem přitáhla kliku a poprvé s ní zatočila............... hmmmmm, kdo nepozná, neuvěří a nepochopí. 

Pro důvěrnější vztah jsem mu začala říkat "flašinet".

A co dál? Teď už stačí jen pořídit flašinetu výbavu - tzn. pár vyřezávacích šablon a pár embosovacích kapes a hurááááá do toho :). To se bude vyrábět samo - album, přáníčka, vyrábění s dětma...... těch nápadů :).

Dnes je to už půl  roku, co trvá náš důvěrný vztah, výbava flašinetu je sice stále chudá, rozrůstá se nám rodinka "embosovacích kapes", do kterých jsem se zamilovala úplně nejvíc - při nejbližší příležitosti nafotím a ukážu. Zkoušíme spolu různé věci :) a spoustu různých věcí ještě vyzkoušíme........ je to láska na celý život. 

Pro dnešek (vlastně včerejšek) je to vše :), krásnou dobrou noc a někdy zase papa

stánička

Žádné komentáře:

Okomentovat