sobota 20. prosince 2014

Předvánoční......

.... přáníčková


Krásnou předvánoční poslední adventní sobotu Vám všem, co navštěvujete můj blog :) i všem ostatním, kteří sem jen občas zavítají  nebo zabloudí :). 

Dnes jen krátký příspěvek :). Již několik let v předvánočním čase chystám a rozesílám vánoční přáníčka. Začalo to před "mnoha" lety, kdy jsem nakoupila pohlednice s vánočními motivy, sepsala seznam, komu chci přáníčka  poslat a pak už jsem jen po večerech nadepisovala adresy a přáníčka. S pokročilejší dobou a technikou a hlavně narozením syna, jsem přáníčka vylepšila. Vybrala jsem synovu fotografii, upravila a dopsala na ní přání v programu Photofiltre, nechala vyvolat jako fotografie v počtu dle seznamu a pak už jsem jen nadepisovala obálky. Jak s pohlednicemi, tak s přáníčkami z fotografie byli všichni moc spokojení a byla jsem vždy pochválena. Je to asi rok, co mě napadla další vychytávka. No, teď už vím, že to nebylo ulehčení práce ale přidělání, ale i přes to jsem se do výroby přání pustila letos opět. 

Opět jsem si udělala přání z fotografie našich synů a navíc jsem ozdobila korpus přání a do něj jsem fotografii vlepila :). 

Loňské snažení



Mé letošní snažení dopadlo takto 







Na výrobu jsem použila: bílé čtvrtky, barevné silnější čtvrtky (zlaté, stříbrné, bílé, zelené a modré), vánoční embosovací kapsy, Big shot (flašinet), barevné razítkovací polštářky, výseky vloček, zlatý a bílý embosovací prášek, horkovzdušnou embosovací pistoli, zlaté pero,provázky, oboustranné 3D lepící polštářky, oboustrannou lepící pásku. A pak už jsem jen točila klikou, lepila, tavila a zdobila. 

Přáníčka jsou již rozeslána a rozdána, doufám, že udělala ostatním takovou radost, jakou mě dělala jejich výroba.

Při výrobě přáníček jsme měli malou a vzácnou návštěvu, která si u mě objednala čtyři přáníčka :). Ta byla během dvou dnů hotová, dokonce jsem si je i vyfotila, ale ouha, někde se mi ztratila v kyberprostoru, možná metrix :), nebo, a to nepravděpodobněji, jsem je prostě nedopatřením smazala z foťáčku dřív, než jsem si je stáhla do PC. No nic, škoda, samotnou mě to mrzí. 

Přáníček jsem před vánoci vytvořila několik, hlavně přáníčka malá (viz Příprava na mikulášské trhy).... ale přesto, že už to zde bylo....

Toto všechno byla přáníčka na zmíněné mikulášské trhy, některá se prodala dřív než k trhům došlo, proto bylo pár dodělávek. Některá přáníčka na trhu nebyla prodána, ale i ta se nakonec dostala ke spokojeným zákazníkům :). Jedno dokonce dozdobilo dáreček pro paní učitelku.

 Modrý sen

Červeno zelené snění 

Ozdobičky


Výsledná přáníčka


Pořád ještě není s přáníčkama konec .....

Narozeninové přání

 Svatební přání

Svatební přání 

Vánoční přání

A nakonec - vizitky a visačky pro šikovnou tvořilku na vánoční trhy



Slibovala jsem krátký článek a už tu zase sedíte víc než pár minut, že? Omlouvám se, vždycky se tak rozepíšu..... ale už opravdu končím :) :). 

Krásný poslední adventní víkend Vám všem i všem Vašim blízkým, zítra zapalte poslední svíčku na adventním věnci, na stůl dejte voňavé cukroví, dobalte dárečky a těšte se se svou rodinou na Ježíška. 

Děkuji za návštěvu
Stánička

Žádné komentáře:

Okomentovat